Eğitim Programları
- ● Sınav Koleji Anaokulu’nda Tam Öğrenme Modelli Eğitim uygulanmaktadır.
- ● Yaparak - Yaşayarak öğrenme modelli eğitim çerçevesinde eğitim şekillendirilir
- ● Oyun temelli yaklaşım ile öğrenme süreçleri takip edilir
- ● Erken okuryazarlık uygulamaları verilir
- ● Hızlı ve analitik düşünme becerileri geliştirilir
- ● Neden –Nasıl ilişkisi içinde sorgulama yapabilme yetisi kazandırılır
- ● Okul öncesinde çocuklarımız sezgisel oyun etkinlikleriyle pratik düşünme kabiliyetine sahip olarak yetiştirilirler.
Sınav Koleji Anaokulu’nda uygulanan Tam Öğrenme Modeli ile öğrenciler arasında herhangi bir ayrım yapılmaz. Öğrenciye verilen yaşına uygun öğrenme yöntemi ve öğrenme imkȃnı sağlandığı takdirde her öğrencinin başarılı olabileceği anlayışı benimsenmiştir. Tam Öğrenme Modeli içinde var olan kurallara uyulması halinde öğrenme düzeylerinde yüksek bir seviyeye çıkıldığı görülmektedir.
Sınav Koleji’nin müfredatı anaokulu seviyesinden başlayarak Tam Öğrenme Metodu ile şekillenmektedir. Parçadan bütüne doğru, özgün ve özel olarak hazırlanan materyallerle, okul öncesi çocuklarımızın bilişsel, duyuşsal ve başarı düzeyleri artırılmaktadır. Her öğrencin ‘özeldir ve tektir’ anlayışının hakim olduğu anaokulumuzda, her öğrenci ile tek tek ilgilenilir ve bireysel özelliklerinin artması için çaba gösterilmektedir. Sınav Koleji Anaokulları’nda Çoklu Zeka Kuramı ve Montessori yöntemlerinin çocuklar için en efektif görüldüğü kısımlarından özenle seçilerek program sürecine dahil edilirler.
Bu program dahilinde Sınav Anaokulları,
Sınav Koleji’nin müfredatı anaokulu seviyesinden başlayarak Tam Öğrenme Metodu ile şekillenmektedir. Parçadan bütüne doğru, özgün ve özel olarak hazırlanan materyallerle, okul öncesi çocuklarımızın bilişsel, duyuşsal ve başarı düzeyleri artırılmaktadır. Her öğrencin ‘özeldir ve tektir’ anlayışının hakim olduğu anaokulumuzda, her öğrenci ile tek tek ilgilenilir ve bireysel özelliklerinin artması için çaba gösterilmektedir. Sınav Koleji Anaokulları’nda Çoklu Zeka Kuramı ve Montessori yöntemlerinin çocuklar için en efektif görüldüğü kısımlarından özenle seçilerek program sürecine dahil edilirler.
Bu program dahilinde Sınav Anaokulları,
- ● Planlama
- ● Analitik ilişkiler kurabilme,
- ● Problem çözme
- ● İşitsel ve görsel hafızayı geliştirme
- ● Parça –bütün ilişkisi sağlama
- ● Farklı materyaller ile örüntü oluşturabilme
- ● Yaratıcılık faktörlerinin bir arada bulunduğu özgün eğitim modeli ile erken çocukluk döneminde fark sağlayan bir eğitim ve öğretim anlayışına sahiptir.
- ● Sınav Koleji Anaokulu’nda her sınıfta bir tane sınıf öğretmeni ve bir tane ingilizce öğretmeni olmak üzere iki öğretmen görev yapar. Her iki öğretmen de çocuklarımız ile birebir ilgilenirler ve onları yakından takip ederler. Kolejimizde öğrencilerimize dair hiçbir bilgi atlanmaz.
- ● Sınav Koleji Anaokulu’nda etkinlik ve oyun temelli, çocuklarımıza üst düzey düzey düşünme becerisi kazandıran özgün eğitim sistemi uygulanır. Bu sistem iki öğretmen ile beraber verimli ve etkin bir şekilde yürütülür.
- ● Sınav Koleji Anaokulları’nda sınıflar en fazla 20 kişiden oluşur.
- ● Sınav Koleji Anaokulu Koordinatörlüğü’müz tarafından aylık olarak oluşturulan ders programları ile çocuklar planlı ve programlı olmaya özendirilerek bu sistemin getirisi olan düzenli olmaya erken yaşlarda başlarlar.
- ● Anaokulu çağındaki çocuklar için birinci öncelik oyun ve oyuncaklarla oynamaktır. Eğitim materyallerindeki seçicilik anaokulumuzda bir oyuncaktan öte onların aynı zamanda öğrenmesine, keşfetmesine, anlamasına ve algılamasını destekleyici bir şekilde olmaktadır.
- ● Özel olarak tasarlanan oyunlarla ve oyuncaklarla çocuklar ilköğretime hazırlık çalışması yaparlar.
- ● Sınav Koleji Anaokulu’nda eğitim alan öğrenciler, her sınıfta iki öğretmenin yakın ilgisi ve desteği ile başarılı bir geleceğe özgün ve gelişmiş olarak hazırlanırlar.
Sınav Koleji Anaokulu’nda hem okumanın hem de yazmanın eşgüdümlü olarak ilerlediği çalışmalar yapılmaktadır. Çocuklarımızın işitsel algılarını geliştirmek amacı ile anadilde ve İngilizcede ses çalışmaları yapılmaktadır. Bu sayede çocuklarımız ses birleştirmeleri ile hecelendirme algısının oluşmasını sağlayarak, kelime oluşturma algoritmasında hızlanmaktadır.
Her yazının, her sayının, her sesin bir yazma şekli bulunur. Duyusal maddelerle ilişkilendirilen çizgi-yazı çalışmaları ile yer zemini – masa başı etkinlikleriyle okuma yazma alıştırmaları çizgisel anlamda ve doğal materyallerle yapılarak hazır bulunuşluk düzeyleri geliştirilir.
Her yazının, her sayının, her sesin bir yazma şekli bulunur. Duyusal maddelerle ilişkilendirilen çizgi-yazı çalışmaları ile yer zemini – masa başı etkinlikleriyle okuma yazma alıştırmaları çizgisel anlamda ve doğal materyallerle yapılarak hazır bulunuşluk düzeyleri geliştirilir.