ÖN KAYIT
SIKÇA SORULAN SORULAR

Robotik Kodlama Ders Hedefi Sınav Anaokullarında Nedir?
 

Robotik Kodlama ders hedefi Sınav Anaokullarında  çocukların bilişimsel düşünme, işbirlikli öğrenme, problem çözme,  yaratıcı düşünme gibi becerilerini geliştirmektir.
 
Sınav Anaokulları eğitim programının içinde yer alan Robotik Kodlama dersinde bilgisayarsız kodlama algoritma eğitimi verilir. Problem çözme sürecindeki duyusal ve psikomotor becerileri geliştirmek için Bilişimsel Düşünme Yöntemi (Computational Thinking) ile problem çözme ve  sistem tasarımı gibi becerilerini geliştirmeyi hedefler.
 

İlkokul İngilizce Programı Sınav İlkokullarında Nasıl Verilmektedir?

 
İlkokul İngilizce Programı Sınav İlkokullarında ‘Side to Side’, ‘Connections’ ve ‘Outside’ gibi zenginleştirilmiş İngilizce eğitim programları ile verilmektedir. Sınav İlkokullarında okuyan öğrencilerin İngilizce Dil Yeterlilikleri,  Yabancı Dil Koordinatörlüğü tarafından objektif olarak değerlendirilir. Öğrencilerin dinlediğini anlama, kelime bilgisi, okuduğunu anlama ve ingilizceyi doğru şekilde kullanma bilgisi ölçülür.
 

Sınav Liselerinde Nasıl Bir İngilizce Eğitim Programı Uygulanır?

 
Sınav Liselerindeki İngilizce eğitiminde yoğun ve "farklılaştırılmış eğitim" sistemi uygulanır. Farklılaştırılmış İngilizce Eğitim Programı ile Sınav Liseleri ingilizce dil eğitiminde en başarılı öğrenciden, İngilizce öğreniminde en zorlanan öğrenciye kadar tüm öğrencilere kendisini geliştirme fırsatı sunar. 

Sınav Anadolu ve Fen Liselerinde  İngilizce hedefi; öğrencilerinin başarılarını ve ülke geneli ile uluslararası yapılan sınavlarda üst sıralarda yer almalarını devam ettirmektir. Sınav Liseleri öğrencileri ulusal ve uluslararası platformlarda özgüvenli bir şekilde kendilerini fikirlerin ifade etmektedirler.  İngilizce olarak sunum yapılan kongre ve etkinliklerde konuşmaların ana fikrini anlayabilirler ve anadili İngilizce olan kişilerle rahat bir biçimde iletişim kurabilirler. Bu hedefler çerçevesinde Sınav Liseleri İngilizce Programını alan öğrenciler İngilizceyi yetkin bir biçimde liseden mezun olduktan sonra da 

Sınav Koleji Robotik Kodlama Ders İçerikleri Nelerdir?

 
Sınav Koleji Robotik Koldma Ders İçerikleri :  Bilgisayar laboratuvarında işlenen kodlama eğitiminde;bilgisayar bilimleri temel kavramları, bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı, dijital vatandaşlık, algoritma geliştirme, dijital oyun tasarımı, bilgisayar okur-yazarlığı, internet güvenliği, programlama ve 3D tasarım programları ile ilgili çalışmalar verilir. Robotik çalışmaları ile öğrencilerimizin teknoloji kullanımı, tasarım, matematiksel işlemler ve fen bilimleri konularında beceri kazanmaları amaçlanır. Robotik uygulamalar öğrenmeyi kolaylaştırır ve öğrenci performansını artırır. Robotik kodlama atölyelerinde öğrencilere temel elektronik eğitimi, elektronik simülasyon çalışmaları,robotik kitler ve robotik kodlama eğitimi verilmektedir.
 

Sınav Eğitim Kurumları Ne Zaman Kuruldu?

 
Sınav Eğitim Kurumları 1992 yılında bir aile şirketi olarak kuruldu. O yıllarda kısıtlı sermaye ve 5 çalışanla başlayarak bugünlere geldi. Sınav Eğitim Kurumları Türkiye genelinde örnek, öncü, saygın kurum kültürüne sahip eğitim zinciridir. Vizyon, misyon, kurumsallık anlamında ulusal bir marka olan  Sınav Eğitim Kurumları eğitim sektöründe bulunan diğer kurumlarla yapıcı bir rekabet anlayışında bulunur.
 
 
Gelecek tasarımını geniş bir vizyon ile şekillendiren Sınav Eğitim Kurumları sahibi ve Yönetim Kurulu Başkan Metin Özer 30 yıl önce verdiği kararları ve çalışmaları büyük bir özveri ve kararlılıkla devam ettirerek gerek tüm Türkiyedeki okullara, binlerce öğretmeninin ve yüzbinlerce öğrencinin ileri görüşlü olması konusunda örnek olmaya devam etmektedir. 

Uluslararası Lise Yarışmalarından Sınav Liseleri Öğrencileri Hangilerine Katılırlar?

 
Uluslararası lise yarışmalarından Sınav Liseleri öğrencileri Model Birleşmiş Milletler (MUNTR) etkinliği, Future Problem Solving (FPSPI) yarışması, Destination Imagination programı ve World Scholar’s Cup-Dünya Bilginler Kupasına katılırlar. Sınav Anadolu ve Fen Liseleri öğrencileri katıldıkları uluslararası oganizasyonlarla kendilerini farklı alanlarda geliştirme imkanı yakalarlar. 

Robotik Kodlama Kazanımları Sınav Liselerinde Okuyan Öğrencilerde Nasıl Olmaktadır?

 
Robotik Kodlama Kazanımları Sınav Liselerinde okuyan öğrencilerin teknolojiyi öğrenmelerini ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmelerini sağlar. Öğrenciler problem çözme, iş birliği ve liderlik gibi önemli kazanımları Robotik Kodlama ile elde ederler. 

Robotik kodlama uygulamaları, yazılım süreçlerini somutlaştırmakta ve öğrencilere yazmış oldukları kodların biraraya getirildikten sonra bir donanım aracılığıyla nasıl çalışabileceğini öğrencilere öğretir. Kompütasyonel düşünme becerisine katkı sağlayan robotik kodlama dersleri sayesinde akıllı cihazların çalışma mantığı somut uygulamalarla anlaşılabilmektedir.
 
Sınav Anadolu ve Fen Liselerinde öğrenciler Web tabanı, Web tasarımı, Programlama, Yapay Zeka, Robotik Uygulamalar, Algoritma, Mobil Programlama, Makine Öğrenmesi, 3D baskı teknolojileri, Akıllı Cihaz teknolojileri ile Nesnelerin İnterneti eğitimlerini alırlar. 
 

World Scholar’s Cup Yarışması Nedir? Sınav Kolejinde Öğrenciler World Scholar’s Cup Yarışması'na Katılırlar Mı?

 
World Scholar’s Cup -Dünya Bilginler Kupası uluslararası bilgi yarışmasıdır ve 3 etaptan oluşur. tüm World Scholar’s Cup Dünyada kırktan fazla ülkede gerçekleştirilir.  World Scholar’s Cup turnuvasında ilk 10’a giren takımlar, haziran ayı sonunda düzenlenen  Dünya Turnuvası’ na katılmaya hak kazanırlar. Bu turnuvada başarılı olan öğrenciler, kasım ayında Yale Üniversitesinde düzenlenen “Tournament of Champions”a (Şampiyonlar Turnuvasına) katılma hakkını elde ederler.
 
Yarışma öğrencilere global bir ortam yaratılarak kendilerinin güçlü yönlerinin ve becerilerinin farkına varmalarını sağlar. Sınav Kolejinde öğrenciler her yıl World Scholar’s Cup yarışmasına katılırlar. Öğrenciler farklı kültürlerden öğrencilerle bir araya gelerek vizyonlarını geliştirirler, bugüne ve geleceğe ait düşüncelerle ve durumlarla ilgili münazara yaparlar ve  kompozisyon yazarlar. World Scholar’s Cup -Dünya Bilginler Kupası öğrenciler arasında küresel öğrenme festivaline dönüşen bir turnuva niteliğindedir.
 
World Scholar’s Cup turnuvasında ilk 10’a giren takımlar, haziran ayı sonunda düzenlenen  Dünya Turnuvası’ na katılmaya hak kazanırlar. Bu turnuvada başarılı olan öğrenciler, kasım ayında Yale Üniversitesinde düzenlenen “Tournament of Champions”a (Şampiyonlar Turnuvasına) katılma hakkını elde ederler.

 

8.Sınıf İngilizce Dil Eğitimi Sınav Ortaokullarında Nasıl Verilmektedir?

 
8.Sınıf İngilizce Dil Eğitimi Sınav Ortaokullarında öğrencilerin düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak belirli düzeyin üzerinde akıcı ifade etmelerine olanak sağlayacak şekilde oluşturulmuştur. Dil edinimleri hikayelerle, dijital platformlarla ve makalelerle zenginleştirilmiştir. 

Oxford Üniversitesi Yayınevi tarafından geliştirilen ​Oxford Uluslararası Müfredatı; öğretme ve öğrenmeye yeni bir yaklaşım sunan uluslararası bir müfredattır ve program, Sınav Ortaokulları öğrencilerinin gelecekte akademik, kişisel ve kariyer başarılarını sağlayabilmeleri için gerekli olan “İyi Olma Hali -Farkındalık”, “Sosyal ve Duygusal Öğrenme”, “Küresel Beceriler” ve “Yaşam Becerileri” müfredatlarını programlarına dahil tek uluslararası programdır. 8.Sınıf İngilizce Dil Eğitimi Sınav Ortaokullarında uygulanan Oxford Müfredatı ile  öğrencilerin eğlenerek, yaparak ve yaşayarak öğrenmelerini amaçlamaktadır.
8. sınıf öğrencilerin akademik gelişimleri yıl içinde yapılan yazılı sınavlar, ders içi etkinliklere katılım ve proje çalışmaları ile değerlendirilir. Sınav Ortaokulu öğrencileri Liselere Geçiş Sistemi hazırlık sürecinde kurs, etüt yada özel derse ihtiyaç duymazlar. Öğrencilere uygulanan eksik tamamlama çalışmaları ise soru çözüm saatlerinde yapılır.

Liselere Geçiş Sistemi olan LGS hazırlık çalışmaları ile ciddi bir hız kazanır. İngilizce deneme sınavları ve etüt çalışmaları okul içinde yapılmaktadır.

 

Anaokulu Gelişim Alanları Sınav Anaokullarında Nasıl Desteklenir?

 
Anaokulu Gelişim Alanları Sınav Anaokullarında okul öncesi yaş grubundaki çocukların gelişim alanları beş temel etkin öğrenme ile desteklenerek oluşturulmaktadır. Bu gelişim alanları Duygusal, Bilişsel, Psikomotor, Sosyal ve Dil olarak ayrılır. Erken çocukluk döneminde bulunan çocukların kazandıkları bilgi, beceri, tutum,alışkanlıklar,  tecrübe ve olanaklar yaşam boyu etkisini devam ettirmektedir.  Bu dönemde çocukların beyin gelişimlerinde güçlü bağlantılar kurulur. İnsan beyni yedi değişik beceri alanını aynı anda gerçekleştirme yeteneğine sahiptir. Bu yetenekler  Matematiksel, Dilsel, Mantıksal, Alansal, Müziksel, Sosyal ve Kişiye Dönük Zeka olarak adlandırılır. Yaşamdaki her bir sosyal rol, bu zeka sistemlerinin birleşiminden oluşur.

Sınav Anaokullarında erken dönemde çocukların neyi düşünmesi değil nasıl düşünmesi gerektiği kazandırılır. Sınav Anaokullarında çocukların bireysel gelişimi desteklenir , bireysel farklılıkları öne çıkarılır, yaratıcılıkları desteklenir ve çok yönlü olarak gelişmeleri sağlanır.